Podjęcie współpracy z firmą GLS Poland było wynikiem potrzeby wdrożenia mobilnego systemu o wysokiej i potwierdzonej w praktyce wydajności operacyjnej mającej na celu wzrost jakości obsługi klienta (punktualność, jakość, kontrola procesu).
Wyzwania biznesowe: Osiągnięcie założonej wydajności procesu, krótkiego czasu reakcji oraz integracji z centralnym systemem operacyjnym GLS.
Efekty wdrożenia:
- Podniesienie standardu obsługi klienta (możliwość kontroli procesu doręczeń poprzez obowiązkowy kontakt z odbiorcą przesyłki).
- Wzrost wydajności zespołów kurierskich.
System w postaci aplikacji webowej wspiera zarządzanie transportem liniowym w ramach krajowej i międzynarodowej logistyki w trzech kluczowych aspektach:
- planowaniu połączeń i zarządzania harmonogramami jazdy,
- realizacji i monitoringu operacji logistyczno-dystrybucyjnych,
- zarządzaniu i kontroli rozliczeń z tytułu wykonanych zleceń
System wspomaga procesy transportowe realizowane zarówno przez flotę własną jak i kontraktową. Umożliwia synchronizację transportu pomiędzy oddziałami (magazyny i sortownie) i sprawne zarządzanie poprzez rejestrację dostaw, rozładunku i wysyłki. Wspiera także zarządzanie infrastrukturą rotacyjną w postaci naczep bądź ciągników.