OMECON - rozwiązania IT dla transportu i logistyki - Aplikacje mobilne do wsparcia procesów e-commerce

Aplikacje mobilne do wsparcia procesów e-commerce

Planuj i monitoruj realizację zleceń w terenie

Aplikacja mobilna &UP®, wspierająca procesy operacyjne w sektorze rynku e-commerce oraz realizacji usług terenowych, stanowi połączenie aplikacji dla przewoźników oraz rozwiązania klasy SFA dedykowanego pracownikom terenowym. Zespolenie funkcjonalności dwóch różnych rozwiązań w jednej aplikacji stanowi wartość dodaną oraz otwiera nowe możliwości przed jej użytkownikami.

Prezentowane rozwiązanie odzwierciedla ideę zarządzania usługami terenowymi (Field Service Management) i przeznaczone jest do wsparcia procesów planowania, organizacji i realizacji usług w terenie. Dzięki wszechstronnym możliwościom planowania i tworzenia harmonogramów, sprawnej dystrybucji oraz wsparcia realizacji zleceń możliwa staje się wydajna kontrola działań terenowych w oparciu o aktualne dane na temat statusu ich realizacji.

Niniejsza aplikacja adresowana jest do przedsiębiorstw, których podstawowa działalność opiera się na realizacji usług z wykorzystaniem na szeroką skalę służbowej floty pojazdów. Dotyczy to między innymi firm zatrudniających serwisantów, monterów bądź kurierów realizujących określone (dodatkowe względem samego doręczenia) usługi. Wykorzystanie kompletnej pod względem funkcjonalnym i działającej w czasie rzeczywistym aplikacji do codziennych działań operacyjnych, zapewnia realne oszczędności w wymiarze czasowym i finansowym wpływając tym samym na wzrost wydajności zatrudnionych pracowników.

Zapewnij pracownikom wsparcie systemowe i zwiększaj efektywność realizowanych usług

Do głównych odbiorców prezentowanego rozwiązania należy zaliczyć sieci handlowo-usługowe oferujące zakupy internetowe z dostawą do klientów uzupełnioną o opcjonalną usługę montażu lub instalacji zakupionego produktu jak również firmy świadczące usługi instalatorsko-serwisowe. To właśnie w tych segmentach rynku i obszarach działalności potrzeba sprawnej organizacji pracy terenowych zespołów nabiera szczególnego znaczenia.

Aplikacja umożliwia obsługę zleceń od momentu jego przyjęcia poprzez zaplanowanie szczegółowego harmonogramu aż do realizacji czyli dostarczenia zamówionego produktu wraz z wykonaniem adekwatnej usługi powiązanej z przedmiotem zamówienia. Proces tworzenia harmonogramu dostaw jest analogiczny do tego, który ma miejsce w przypadku klasycznego zagadnienia branży logistycznej – ostatniej mili czyli krańcowego ogniwa łańcucha dostaw. Podobnie obejmuje grupowanie zleceń wedle lokalizacji i standardu realizowanej usługi, kolejkowanie, optymalizację tras i przekazanie do urządzeń mobilnych pracowników. Dodatkowo zapewnia pełne wsparcie w realizacji wykupionej usługi, na którą składają się pojedyncze zadania do wykonania. Aplikacja w prosty sposób przeprowadza pracownika przez poszczególne etapy, zapewniając szybki dostęp do dokumentacji technicznej wymaganej podczas montażu lub instalacji czyniąc w ten sposób pracę łatwiejszą i wydajniejszą. Ponadto: umożliwia realizację zarówno płatności elektronicznych jak i gotówkowych, rejestrację i obsługę zwrotów a także badanie jakości usług i satysfakcji klienta.

Pomożemy Ci odkryć nowe
możliwości Twojego biznesu!

Dostarczamy rozwiązania dla średnich i globalnych spółek!

Skontaktuj się z nami

Funkcjonalność

Obsługa dostaw, reklamacji i zwrotów

Realizacja usług dodatkowych (instalacja, montaż, uruchomienie)

Optymalizacja tras i dostaw

Geolokalizacja i nawigacja satelitarna

Zarządzanie stanami magazynowymi produktów

Zarządzanie dokumentacją techniczną

Badanie satysfakcji klienta

Obsługa płatności elektronicznych i fiskalizacja sprzedaży

Cele

  • optymalizacja pracy kierowców realizujących dodatkowo usługi montażu/instalacji
  • wsparcie przedsiębiorstwa w realizacji strategii dywersyfikacji produktów i usług
  • dotrzymanie terminowości realizowanych dostaw i usług komplementarnych

Korzyści

  • skrócenie czasu realizacji zleceń
  • wzrost skuteczności dostaw dzięki planowaniu i optymalizacji tras
  • wzrost terminowości realizowanych dostaw i usług komplementarnych
  • wzrost jakości obsługi klienta
  • wzrost bezpieczeństwa dzięki obsłudze bezdotykowych form płatności elektronicznych

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Omecon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Zeusa 47 lok. U1, 01-497 Warszawa, NIP: 5252599720, KRS: 0000530990 (dalej „Administrator”). Z Administratorem można się skontaktować za pomocą adresu e-mail: iod@omecon.pl. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość za pomocą formularza na naszej stronie oraz opcjonalnie, w celu dążenia do zawarcia umowy, obsługi już zawartej lub w celu przedstawienia oferty handlowej. Ponadto informujemy, że przysługuje Pani/Panu szereg praw wynikających z RODO, a w szczególności prawo do wniesienia sprzeciwu na działania Administratora. Więcej informacji o prawach, które Pani/Panu przysługują oraz o sposobach przetwarzania można znaleźć w polityce prywatności Administratora.