Skalowalne rozwiązania branżowe
TMS &UP® – dzięki swojej skalowalności – stanowi użyteczne narzędzie dla operatorów logistycznych bez względu na wielkość floty oraz skalę działalności. To wszechstronna aplikacja webowa do zarządzania transportem, oferująca użytkownikom szereg rozwiązań optymalizujących pracę planistów, dyspozytorów, przewoźników, pracowników sortowni oraz działów finansowo-rozliczeniowych.
Lista klientów oraz referencje potwierdzają, że jesteśmy najlepszym wyborem dla firm poszukujących zaufanego dostawcy rozwiązań IT.
Jeśli reprezentujesz jedną z poniższych grup i planujesz optymalizację procesów związanych z kompleksową realizacją usług transportowych, skontaktuj się z naszymi ekspertami:
- przedsiębiorstwa transportowe, spedycyjne i logistyczne,
- operatorzy logistyczni (branża KEP),
- przedsiębiorstwa produkcyjne i dystrybucyjne,
- sieci handlowe.
Funkcjonalność systemu TMS &UP® została dostosowana w ten sposób aby z powodzeniem wspierać zróżnicowane modele procesów transportowych (wahadłowy, obwodowy, promienisty, mieszany czy cross-dockingowy) oraz rodzaju wykorzystywanej floty (własna lub kontraktowa).
Planuj, monitoruj i rozliczaj!
System wspomaga procesy transportowe realizowane zarówno przez flotę własną jak i kontraktową. Umożliwia synchronizację transportu pomiędzy oddziałami (magazyny i sortownie), sprawne zarządzanie poprzez rejestrację dostaw, rozładunku i wysyłki jak również zarządzanie infrastrukturą rotacyjną w postaci naczep bądź ciągników. Jako aplikacja webowa system wspiera zarządzanie transportem liniowym w ramach krajowej i międzynarodowej logistyki w trzech kluczowych aspektach:
planowaniu połączeń i zarządzania harmonogramami jazdy,
realizacji i monitoringu operacji logistyczno-dystrybucyjnych,
zarządzaniu i kontroli rozliczeń z tytułu wykonanych zleceń.
Użytkownik ma do dyspozycji wygodny interfejs, dzięki któremu zyskuje wgląd w szczegóły zleceń transportowych obejmujących między innymi:
- charakterystykę zasobów (pojazdu i przewoźnika),
- planowaną do przebycia trasę,
- rodzaj usług realizowanych w ramach zlecenia,
- aktualny status realizowanych połączeń i usług,
- dokumentację finansową.
Pomożemy Ci odkryć nowe
możliwości Twojego biznesu!
Dostarczamy rozwiązania dla średnich i globalnych spółek! Budujemy trwałe relacje, oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu!
Nowy system TMS dla DPD
Zbudowany przez zespół Omecon system klasy TMS stał się fundamentem transportu liniowego DPD Polska. System, który dostarczyła nam firma Omecon, to nowe rozwiązanie, którego specyfikacja została dostosowana do naszych potrzeb i wzbogacona o konieczne dla nas funkcje. O wyborze oferty zadecydowało wiele czynników. Po pierwsze, zaproponowane nam rozwiązanie zapewniało oczekiwane zwiększenie wydajności, a także bezpieczeństwo i ciągłość działania biznesu. Doceniliśmy także zaangażowanie zespołu Omecon w rozwiązywanie wszelkich problemów czy wątpliwości z naszej strony.
Funkcjonalność
Planowanie i rejestracja połączeń
Generowanie zleceń transportowych
Automatyczna wysyłka zleceń do przewoźników
Przypisywanie zasobów do połączeń
Statusowanie przejazdów i połączeń transportowych
Zarządzanie kartotekami, umowami i cennikami
Automatyczna wycena zrealizowanych przejazdów
Wystawianie faktur i rejestracja obciążeń
Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania transportem
- przyspieszenie procesu dystrybucji zleceń transportowych,
- skrócenie czasu reakcji na zdarzenia i zmiany w harmonogramie tras,
- pełna kontrola nad zasobami (kartoteki pojazdów, kierowców i oddziałów),
- wzrost wydajności i przepustowości sortowni,
- wzrost liczby obsługiwanych operacji transportowych,
- optymalizacja procesów załadunkowo-rozładunkowych,
- oszczędność czasu dzięki automatyzacji rozliczeń przewoźników.
Osiągnij pełnię synergii procesów dzięki integracji międzysystemowej
System TMS &UP® jest środowiskiem otwartym na integrację z zewnętrzną infrastrukturą systemowo-sprzętową. Aby osiągnąć pełnię przewagi konkurencyjnej oferujemy integrację systemową w obszarze:
planowania zasobów (ERP)
zarządzania i kontroli gospodarki magazynowej (ERP, WMS)
zarządzania placem i awizacją dostaw (YMS)
zarządzania finansami i księgowości (SF).
Wypełnij formularz i dowiedz się w jaki sposób możemy zoptymalizować procesy zarządzania transportem w Twojej firmie
Realizacja operacji transportowych w ramach procesów logistycznych
ETAPY PROCESU
-
Tygodniowe planowanie rozkładu tras
Tworzenie przez dział planowania harmonogramu przejazdów na najbliższy tydzień
-
Dzienne generowanie
połączeńTworzenie przez dział planowania połączeń dziennych na podstawie rozkładu przejazdów
-
Portal przewoźnika
Wysyłka zleceń transportowych, awizacja połączenia (uzupełnienie danych połączenia realizowanego przez przewoźnika)
-
Wjazd
Realizowane operacje: wyszukiwanie przejazdu, wybór składu, rejestracja przejazdu (dane pojazdu, kierowcy, nr plomby)
-
Podstawienie pod dok
Realizowane operacje: wyszukiwanie i rejestracja przejazdu (nr doku, naczepa, nr plomby, procent oraz forma załadunku)
-
Rozładunek
Realizowane operacje: wyszukiwanie przejazdu, rejestracja przejazdu (naczepa, nr doku)
-
Załadunek
Realizowane operacje: wyszukiwanie przejazdu, rejestracja przejazdu (naczepa, nr doku)
-
Odprawa
Realizowane operacje: wyszukiwanie przejazdu, parametry załadunku (procent i forma), rejestracja opakowań, rejestracja przejazdu (naczepa, dane kierowcy, nr doku)
-
Wyjazd
Realizowane operacje: wyszukiwanie przejazdu, wybór składu, rejestracja przejazdu (naczepa, ciągnik, dane kierowcy, nr plomby)
-
Komunikacja z plombami elektronicznymi
Przekazanie danych połączenia, nr plomb, dokumentów przewozowych, nazwiska kierowcy, nr rejestracyjnego naczepy
-
Zamknięcie przejazdu
Realizowane operacje: wyszukiwanie przejazdu, rejestracja przejazdu (naczepa, nr doku)
-
Rozliczenie przewoźników
Realizowane operacje: wyszukiwanie przejazdu, rejestracja przejazdu (naczepa, nr doku)