Zwiększaj wydajność operacyjną i terminowość realizacji dostaw, podjęć i zwrotów
Aplikacja &UP® to mobilny system przewoźników zaprojektowany z myślą o optymalizacji ich pracy. Rozwiązanie umożliwiające sprawne delegowanie zleceń adresowane jest nie tylko do operatorów pocztowych lub logistycznych usług kurierskich ale również do centrów logistyczno-dystrybucyjnych oraz sieci handlowo-usługowych, które za pośrednictwem kierowców i przewoźników realizują codzienne usługi dostaw i odbiorów.
Zasadniczym celem aplikacji jest komunikacja w czasie rzeczywistym między dyspozytorem a przebywającymi w terenie przewoźnikami, wyposażonymi w przenośne terminale wspierające realizację działań operacyjnych.
Monitoruj operacje w czasie rzeczywistym
Wdrożenie aplikacji &UP® umożliwia wydatny wzrost efektywności działań operacyjnych zespołów kurierskich, podniesienie wskaźnika terminowości i doręczalności przesyłek oraz poprawę jakości kontroli przebiegu procesów w czasie rzeczywistym. Wszechstronna funkcjonalność systemowa zapewnia kompleksowe wsparcie procesu doręczenia wraz z realizacją usług dodatkowych na poszczególnych etapach operacyjnych:
rejestracja przesyłek do dostarczenia, podjęcia i zwrotu (skanowanie kodów)
planowanie i generowanie optymalnej trasy realizacji zleceń
realizacja zleceń doręczeń, podjęć i zwrotów
bieżąca kontrola i monitoring postępów realizacji zleceń (aktualizacja statusów)
obsługa płatności elektronicznych i pobrań gotówkowych (COD)
rozliczenie płatności gotówkowych (COD) oraz dokumentów zwrotnych (ROD)
Osiągnij doskonałość w komunikacji ze swoimi przewoźnikami – zapewnij aktualne informacje nadawcom i odbiorcom zleceń
Aplikacja mobilna &UP® jako rozwiązanie dedykowane wsparciu procesów ostatniej mili łączy w sobie funkcjonalność dyspozytora i przewoźnika. W obszarze planowania umożliwia dyspozytorowi grupowanie zleceń według lokalizacji lub standardu usługi, kolejkowanie ich w postaci harmonogramu i natychmiastowy transfer do urządzenia mobilnego przewoźnika.
Dzięki aktywnej geolokalizacji planista ma dostęp do bieżącego podglądu lokalizacji przewoźników w czasie rzeczywistym co w połączeniu z wglądem w aktualny status realizacji zleceń zapewnia szybką ocenę dyspozycyjności przewoźników i automatyczne określenie najbliższego terminu realizacji w przypadku zleceń ad-hoc. W sytuacji braku możliwości przekazania zlecenia przewoźnikowi (zdarzenia losowe) dyspozytor ma możliwość przekierowania zlecenia kolejnemu przewoźnikowi.
W obszarze realizacji zleceń, przewoźnik wyposażony w urządzenie mobilne (przenośny terminal, smartfon, tablet) z zainstalowaną aplikacją uzyskuje pełne wsparcie w realizacji procesów podjęć i doręczeń.
Realizując codzienny plan ma dostęp do zoptymalizowanego pod względem czasu i długości trasy harmonogramu ze szczegółowymi informacjami o zleceniach. Aplikacja stanowi jednocześnie nawigację pomiędzy kolejno realizowanymi zleceniami z funkcją estymacji czasu (ETA) w odniesieniu do warunków drogowych.
W przypadku nieoczekiwanych zdarzeń losowych (po odpowiedniej autoryzacji) możliwa jest zmiana kolejności realizacji zleceń w harmonogramie.
Ponadto przewoźnik ma dostęp do aktualnej informacji o statusie realizacji planu (wraz z oceną czasochłonności oczekujących zleceń) oraz na bieżąco otrzymuje powiadomienia o nowych zleceniach (ad-hoc) z funkcją ich przyjęcia bądź odrzucenia. Odpowiednia integracja z operatorami płatności elektronicznych oraz terminali płatniczych zapewnia finalizację wymaganych rozliczeń i operacji finansowych z klientem (obsługa płatności bezdotykowych BLIK).
Pomożemy Ci odkryć nowe
możliwości Twojego biznesu!
Dostarczamy rozwiązania dla średnich i globalnych spółek! Budujemy trwałe relacje, oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu!
Funkcjonalność
Obsługa dostaw, podjęć i doręczeń (skanowanie przesyłek)
Obsługa reklamacji i zwrotów
Optymalizacja tras
Geolokalizacja i nawigacja satelitarna
Zarządzanie zleceniami ad-hoc
Przekierowanie zleceń (PUDO, automaty paczkowe)
Powiadomienia o zmianach i nowych zleceniach
Płatności elektroniczne, gotówkowe i bezdotykowe
Charakterystyka aplikacji:
- elastyczne i skalowalne rozwiązanie do bieżących potrzeb biznesowych,
- dostosowanie funkcjonalności do procesów operacyjnych i specyfiki działalności,
- aplikacja wykorzystywana codziennie przez 2 500 użytkowników,
- krótki czas wdrożenia systemu,
- integracja z systemami TMS, ERP, WMS, CRM
- kompatybilność z mobilnymi systemami operacyjnymi Android, Windows, iOS
- kompatybilność z różnymi operatorami płatności elektronicznych,
- integracja z wieloma urządzeniami mobilnymi (terminale płatnicze, drukarki fiskalne).
Korzyści z wdrożenia aplikacji
- skrócenie czasu realizacji zleceń podjęć i doręczeń
- wzrost wydajności przewoźników dzięki planowaniu i optymalizacji tras
- wzrost terminowości realizowanych doręczeń
- wzrost jakości obsługi klienta
- wzrost bezpieczeństwa dzięki obsłudze bezdotykowych form płatności elektronicznych