Ergonomia pracy
na wyciągnięcie ręki
Prezentowane rozwiązanie &UP® jest systemem klasy SFA (Sales Force Automation) wspierającym i automatyzującym procesy sprzedażowo-handlowe przedsiębiorstwa. System &UP® zapewnia kompleksową obsługę procesu od momentu pozyskania kontaktu handlowego (lead’u sprzedażowego) przez pracowników terenowych począwszy poprzez jego dystrybucję do odpowiedniego menedżera i kontynuację procesu obsługi klienta a na zakończeniu procesu handlowego i obsłudze posprzedażnej skończywszy.
Szeroka funkcjonalność modułowa rozwiązania stanowi nieocenione wsparcie między innymi przedstawicieli handlowych w ich codziennych działaniach terenowych, realizacji zadań oraz celów.
Aplikacja mobilna skutecznie wspiera pracowników terenowych w realizacji działań zarówno w obszarze marketingowo-promocyjnym jak i operacyjnym w bezpośredniej dystrybucji i sprzedaży (preselling, vanselling). Z kolei aplikacja centralna, dzięki wygodzie planowania działań oraz sprawnej dystrybucji i delegowaniu zadań, umożliwia działom operacyjnym odpowiedzialnym za planowanie promocji i sprzedaży, monitorowanie w czasie rzeczywistym efektów i postępów obranych kierunków strategii realizowanych przez przedstawicieli w terenie.
Dostosuj funkcjonalność do potrzeb i procesów
Rozwiązanie składa się z aplikacji mobilnej dla pracowników terenowych i menedżerów korzystających z przenośnych urządzeń (smartfony, tablety, terminale mobilne) oraz wyposażonej w moduł raportowy aplikacji centralnej umożliwiającej planowanie i zarządzanie działaniami terenowymi. Dzięki modułowej architekturze systemu &UP®, możliwe jest funkcjonalne dostosowanie aplikacji do bieżących potrzeb biznesowych klienta a przede wszystkim procesów sprzedażowych oraz specyfiki branży reprezentowanej przez organizację. W ogólnym ujęciu modułowa funkcjonalność odpowiada między innymi za:
- procesy planowania zdarzeń i realizacji zadań,
- rejestrację, wymianę, aktualizację i analizę danych,
- zarządzanie i kontrolę gospodarką magazynową,
- zarządzanie pracownikami terenowymi i przydzielanie zadań oraz wsparcie kampanii promocyjnych.
System &UP® to otwarte na integrację z zewnętrzną infrastrukturą teleinformatyczną środowisko. By osiągnąć przewagę konkurencyjną, oferujemy integrację systemową w obszarze:
- zarządzania relacjami z klientami (CRM),
- zarządzania finansowo-księgowego (SF),
- kontrolą gospodarki magazynowej (ERP, WMS).
Aplikacja mobilna pracowników terenowych oraz menedżerów, jest całkowicie integrowalna z urządzeniami komplementarnymi wspierającymi obsługę klientów w postaci terminali płatniczych oraz mobilnych drukarek fiskalnych – dzięki temu możliwa jest obsługa procesu wystawiania dokumentów sprzedażowych w terenie (FV, PZ, WZ, RW, paragony fiskalne). System wspierając bezdotykowe płatności elektroniczne gwarantuje bezpieczeństwo transakcji oraz obsługę zwrotów.
Pomożemy Ci odkryć nowe
możliwości Twojego biznesu!
Dostarczamy rozwiązania dla średnich i globalnych spółek! Budujemy trwałe relacje, oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu!
Funkcjonalność
Definiowanie kampanii i wydarzeń
Harmonogramowanie i realizacja zadań
Prezentacja treści interaktywnych
Prowadzenie badań rynku i opinii
Zarządzanie czasem i miejscem pracy
Zarządzanie stanami magazynowymi
Obsługa płatności elektronicznych
Raportowanie operacyjne i strategiczne
Cele systemu
- dostarczenie prostej i wygodnej aplikacji wspierającej działanie terenowe
- podniesienie skuteczności zarządzania pracownikami
- usprawnienie pracy pracowników terenowych
- zapewnienie wysokiej wydajności działań promocyjno-handlowych
- wsparcie procesów decyzyjnych dzięki analityce i prognozom danych
- wsparcie kampanii promocyjnych, badań rynku i opinii oraz procesów wdrażania nowych produktów na rynek
Korzyści z wdrożenia systemu
- optymalizacja procesu gromadzenia danych dzięki systemowi ankiet
- usprawnienie komunikacji dzięki szybkiej dystrybucji zadań
- wzrost efektywności pracy dzięki kontroli stopnia realizacji zadań i celów
- optymalizacja procesów handlowych dzięki harmonogramowaniu działań
- optymalizacja gospodarki magazynowej dzięki monitorowaniu zapasów
- redukcja kosztów wizyt handlowych dzięki optymalizacji tras
- wzrost jakości obsługi klienta dzięki ewaluacji procesów handlowych