OMECON - rozwiązania IT dla transportu i logistyki - Dostarczamy gotowe rozwiązania IT dla dystrybucji, transportu i logistyki.

Dostarczamy gotowe rozwiązania IT dla dystrybucji, transportu i logistyki.

Wraz z rozwiązaniem dostarczamy specjalistyczną wiedzę oraz wsparcie merytoryczno-organizacyjne. Dużą wagę przykładamy do tego, aby narzędzie skutecznie wspierało optymalnie zaplanowane procesy zapewniając tym samym jak największą wartość biznesową.

Poznaj kompleksową platformę &UP® do optymalizacji operacyjnej dla dystrybucji, logistyki i transportu.

Nasza platforma to wielopłaszczyznowe rozwiązanie, które swoją funkcjonalnością odpowiada obszarom operacyjnym z zakresu transportu liniowego, awizacji dostaw jak również procesów ostatniej mili oraz e-commerce. Z biznesowego punktu widzenia nasi klienci otrzymują wydajne rozwiązania dla swoich klientów i dostawców w postaci aplikacji mobilnych i webowych, optymalizujących operacje logistyczne, wspierających działania finansowo-rozliczeniowe, wspomagających analitykę biznesową i zapewniających wsparcie działom sprzedaży.

Poznaj szczegóły

ROZWIĄZANIA
dla Twojego Biznesu

Poniżej znajdziesz informacje o rozwiązaniach, które wspólnie tworzą modułową platformę &UP® do zarządzania szeroko pojętymi procesami logistycznymi. Oferowane moduły mogą z powodzeniem funkcjonować jako samodzielne systemy jak również stanowić jeden z elementów funkcjonalnych platformy &UP®.

Nowy system TMS dla DPD

Zbudowany przez zespół Omecon system klasy TMS stał się fundamentem transportu liniowego DPD Polska. System, który dostarczyła nam firma Omecon, to nowe rozwiązanie, którego specyfikacja została dostosowana do naszych potrzeb i wzbogacona o konieczne dla nas funkcje. O wyborze oferty zadecydowało wiele czynników. Po pierwsze, zaproponowane nam rozwiązanie zapewniało oczekiwane zwiększenie wydajności, a także bezpieczeństwo i ciągłość działania biznesu. Doceniliśmy także zaangażowanie zespołu Omecon w rozwiązywanie wszelkich problemów czy wątpliwości z naszej strony.

Marcin Michalak
Dyrektor ds. Zarządzania Siecią w DPD Polska

Czytaj CASE STUDY

&UP® – modułowa platforma do zarządzania operacjami w procesach logistycznych

Uniwersalne rozwiązanie integrujące kluczowe funkcjonalności niezbędne do sprawnej obsługi procesów transportowych, współpracy z podwykonawcami, rozliczeń oraz obsługi klienta w terenie.
To otwarte środowisko zapewniające wysoką wydajność i dostępność oraz skuteczną integrację z infrastrukturą systemowo‑sprzętową klientów (CRM, ERP, WMS, YMS, SF, plomby elektroniczne, systemy telematyczne).

Sprawdź

Sprawdź z kim jeszcze współpracowaliśmy?

British American Tobacco Poland

Celem wdrożenia było dostarczenie wygodnej w obsłudze aplikacji wspierającej działania terenowe przedstawicieli handlowych. Aplikacja umożliwia badania rynku i opinii oraz wsparcie procesu wdrażania nowego produktu na rynek. Kompletne rozwiązanie składa się z aplikacji mobilnej oraz modułu centralnego do zarządzania i raportowania działaniami promocyjnymi. System został zintegrowany z systemem CRM, magazynowym oraz finansowo-księgowym. Efektem wdrożenia było usprawnienie procesu gromadzenia danych, wzrost jakości obsługi klienta i efektywności pracowników, optymalizacja czasu pracy oraz działań promocyjno-handlowych.

DPD Polska

Dostarczony system TMS odpowiada za planowanie i dystrybucję rozkładów jazdy, generowanie potwierdzeń realizowanych operacji, zleceń transportowych i dokumentów przewozowych. Wspiera też rozliczanie przewoźników i fakturowanie jak również efektywne zarządzanie operacjami transportowymi załadunku i rozładunku ciężarówek, zapewniając tym samym terminowość odbiorów i dostaw w oddziałach. Rozwiązanie gwarantuje ponadto wysoką wydajność i dostępność, łatwość rozwijania i wdrażania nowych funkcjonalności, integrację z systemami automatyzującymi procesy oraz pełną skalowalność przy rosnącej skali działalności.

Euronet Polska

Celem projektu było wdrożenie aplikacji webowej dla Koordynatorów Zespołów Sprzedażowych i mobilnej dla Przedstawicieli Handlowych oraz ich integracja z bieżącą infrastrukturą systemową IT. Kluczowa funkcjonalność odpowiadała za wymianę informacji o aktualnych statusach realizacji zadań, komunikację z pracownikami terenowymi oraz wsparcie działań sprzedażowych.
Efektem wdrożenia były miedzy innymi: optymalizacja kosztów pozyskania klienta, prognozowanie obrotów, usprawnienie pomiaru efektywności pracowników terenowych i kosztowej realizowanych działań.

Pomożemy Ci odkryć nowe
możliwości Twojego biznesu!

Dostarczamy rozwiązania dla średnich i globalnych spółek! Budujemy trwałe relacje, oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu!

Skontaktuj się z nami