OMECON - rozwiązania IT dla transportu i logistyki - Aplikacje mobilne dla pracowników terenowych

Aplikacje mobilne dla pracowników terenowych

Ergonomia pracy na wyciągnięcie ręki

Prezentowane rozwiązanie &UP® jest systemem klasy SFA (Sales Force Automation) wspierającym i automatyzującym procesy sprzedażowo-handlowe przedsiębiorstwa.
System &UP® zapewnia kompleksową obsługę procesu od momentu pozyskania kontaktu handlowego (lead’u sprzedażowego) przez pracowników terenowych począwszy poprzez jego dystrybucję do odpowiedniego menedżera i kontynuację procesu obsługi klienta a na zakończeniu procesu handlowego i obsłudze posprzedażnej skończywszy.

Szeroka funkcjonalność modułowa rozwiązania stanowi nieocenione wsparcie między innymi przedstawicieli handlowych w ich codziennych działaniach terenowych, realizacji zadań oraz celów. Aplikacja mobilna skutecznie wspiera pracowników terenowych w realizacji działań zarówno w obszarze marketingowo-promocyjnym jak i operacyjnym w bezpośredniej dystrybucji i sprzedaży (preselling, vanselling). Z kolei aplikacja centralna, dzięki wygodzie planowania działań oraz sprawnej dystrybucji i delegowaniu zadań, umożliwia działom operacyjnym odpowiedzialnym za planowanie promocji i sprzedaży, monitorowanie w czasie rzeczywistym efektów i postępów obranych kierunków strategii realizowanych przez przedstawicieli w terenie.

Dostosuj funkcjonalność do potrzeb i procesów

Rozwiązanie składa się z aplikacji mobilnej dla pracowników terenowych i menedżerów korzystających z przenośnych urządzeń (smartfony, tablety, terminale mobilne) oraz wyposażonej w moduł raportowy aplikacji centralnej umożliwiającej planowanie i zarządzanie działaniami terenowymi.

Dzięki modułowej architekturze systemu &UP®, możliwe jest funkcjonalne dostosowanie aplikacji do bieżących potrzeb biznesowych klienta a przede wszystkim procesów sprzedażowych oraz specyfiki branży reprezentowanej przez organizację. W ogólnym ujęciu modułowa funkcjonalność odpowiada między innymi za: procesy planowania zdarzeń i  realizacji zadań, rejestrację, wymianę, aktualizację i analizę danych, zarządzanie i kontrolę gospodarką magazynową, zarządzanie pracownikami terenowymi i przydzielanie zadań oraz wsparcie kampanii promocyjnych.

System &UP® jest otwartym na integrację z zewnętrzną infrastrukturą teleinformatyczną środowiskiem. Aby osiągnąć pełnię przewagi konkurencyjnej oferujemy integrację systemową w obszarze: zarządzania relacjami z klientami (CRM), zarządzania finansowo-księgowego (SF) oraz kontrolą gospodarki magazynowej (ERP, WMS). Ponadto aplikacja mobilna pracowników terenowych oraz menedżerów, jest całkowicie integrowalna z urządzeniami komplementarnymi wspierającymi obsługę klientów w postaci terminali płatniczych oraz mobilnych drukarek fiskalnych – dzięki temu możliwa jest obsługa procesu wystawiania dokumentów sprzedażowych w terenie (FV, PZ, WZ, RW, paragony fiskalne). System wspierając bezdotykowe płatności elektroniczne gwarantuje bezpieczeństwo transakcji oraz obsługę zwrotów.

 

Pomożemy Ci odkryć nowe
możliwości Twojego biznesu!

Dostarczamy rozwiązania dla średnich i globalnych spółek!

Skontaktuj się z nami

Funkcjonalność

Definiowanie kampanii i wydarzeń

Harmonogramowanie i realizacja zadań

Prezentacja treści interaktywnych

Prowadzenie badań rynku i opinii

Zarządzanie czasem i miejscem pracy

Zarządzanie stanami magazynowymi

Obsługa płatności elektronicznych

Raportowanie operacyjne i strategiczne

Cele systemu

  • dostarczenie prostej i wygodnej aplikacji wspierającej działanie terenowe
  • podniesienie skuteczności zarządzania pracownikami
  • usprawnienie pracy pracowników terenowych
  • zapewnienie wysokiej wydajności działań promocyjno-handlowych
  • wsparcie procesów decyzyjnych dzięki analityce i prognozom danych
  • wsparcie kampanii promocyjnych, badań rynku i opinii oraz procesów wdrażania nowych produktów na rynek

 

Korzyści z wdrożenia systemu

  • optymalizacja procesu gromadzenia danych dzięki systemowi ankiet
  • usprawnienie komunikacji dzięki szybkiej dystrybucji zadań
  • wzrost efektywności pracy dzięki kontroli stopnia realizacji zadań i celów
  • optymalizacja procesów handlowych dzięki harmonogramowaniu działań
  • optymalizacja gospodarki magazynowej dzięki monitorowaniu zapasów
  • redukcja kosztów wizyt handlowych dzięki optymalizacji tras
  • wzrost jakości obsługi klienta dzięki ewaluacji procesów handlowych

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Omecon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Zeusa 47 lok. U1, 01-497 Warszawa, NIP: 5252599720, KRS: 0000530990 (dalej „Administrator”). Z Administratorem można się skontaktować za pomocą adresu e-mail: iod@omecon.pl. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość za pomocą formularza na naszej stronie oraz opcjonalnie, w celu dążenia do zawarcia umowy, obsługi już zawartej lub w celu przedstawienia oferty handlowej. Ponadto informujemy, że przysługuje Pani/Panu szereg praw wynikających z RODO, a w szczególności prawo do wniesienia sprzeciwu na działania Administratora. Więcej informacji o prawach, które Pani/Panu przysługują oraz o sposobach przetwarzania można znaleźć w polityce prywatności Administratora.