System Mobilnego Wsparcia Sprzedaży zapewnia kompleksową obsługę procesu pozyskiwania kontaktów sprzedażowych (leadów) realizowanego przez mobilnych pracowników terenowych oraz procesów promowania marki realizowanych przez Menadżerów ds. Promocji.  W skład systemu wchodzą następujące moduły:

 

  • Mobilny Pracownik – aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android (tablety, phablety, telefony) wspierająca pozyskiwanie kontaktów przez pracowników terenowych (np. hostessa) w ramach zaplanowanych kampanii oraz działań promocyjno-sprzedażowych. Aplikacja umożliwia:
    • rejestrację danych klienta,
    • prezentację treści interaktywnych w postaci prezentacji multimedialnych (filmy, grafiki),
    • przeprowadzanie dowolnych ankiet,
    • zarządzanie czasem i miejscem pracy pracowników terenowych (hostess),
      • terminarz w formie kalendarza prezentujący terminy akcji oraz ich lokalizacje,
      • kalendarz, w którym pracownik mobilny deklaruje dni/godziny swojej gotowości do podjęcia pracy,
      • obsługę realizacji zadań – rozpoczęcia i zakończenia pracy przez pracownika mobilnego
    • obsługę materiałów promocyjnych (gratisów) wydawanych klientom,
    • obsługę stanów magazynowych materiałów promocyjnych,
    • rejestrację danych telemetrycznych i współrzędnych geograficznych.

 

  • Menadżer ds. Promocji – aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android (tablety, phablety, telefony) wspierająca realizację zadań związanych z obsługą kontaktów. Aplikacja umożliwia:
    • realizowanie zadań w procesach promocyjno-sprzedażowych:
      • pozyskania klienta,
      • obsługi programów testowania nowych produktów wprowadzanych na rynek,
      • sprzedaży produktów,
      • utrzymania klientów i podtrzymywania relacji,
    • komunikację z klientami w formie:
      • bezpośrednich spotkań,
      • rozmów telefonicznych,
      • wiadomości e-mail (możliwość definiowania szablonów dla poszczególnych zadań),
      • wiadomości SMS (możliwość definiowania szablonów dla poszczególnych zadań).
    • prezentację treści angażujących w postaci interaktywnych prezentacji multimedialnych (filmy, grafiki),
    • przeprowadzanie dowolnych ankiet,
    • obsługę terminarza planowanych akcji i zadań,
    • rejestrację planowanych nieobecności,
    • obsługę stanów magazynowych materiałów promocyjnych (gratisów) i sprzedawanych
    • produktów,
    • obsługę sprzedaży wraz z fiskalizacją na drukarkach mobilnych Posnet,
    • obsługę płatności elektronicznych (integracja z rozwiązaniami Paymax oraz FirstData)

 

  • Zarządzanie i raporty – moduł centralny systemu w formie portalu WWW służący do zarządzania oraz raportowania. Portal służy między innymi do:
    • definiowanie kampanii, wydarzeń oraz akcji promocyjno-sprzedażowych,
    • obsługi kartoteki lokalizacji, w których odbywają się akcje promocyjno-sprzedażowe,
    • zarządzania rejonizacją poprzez definiowanie makroregionów, regionów i obszarów,
    • zarządzania użytkownikami oraz uprawnieniami (możliwość definiowania struktury użytkowników opartej na rejonizacji),
    • definiowania procesów oraz ankiet związanych z poszczególnymi zadaniami,
    • zarządzanie i kontrola stanów magazynowych materiałów promocyjnych (gratisów) oraz towarów sprzedawanych,
      • obsługa przesunięć towarów na poszczególnych szczeblach organizacji,
      • przydzielanie konkretnych stanów magazynowych do kampanii i wydarzeń,
      • wydawanie towaru Pracownikom Terenowym i Menadżerom ds. Promocji,
    • raportowanie operacyjne i strategiczne służące:
      • bieżącej i okresowej ocenie pracy Pracowników Terenowych,
      • bieżącej i okresowej ocenie pracy Menedżerów ds. Promocji,
      • raportowaniu i pomiaru skuteczności pozyskiwania kontaktów,
      • raportowaniu zużycia materiałów promocyjnych,
      • raportowanie wolumenu sprzedaży.

 

System może zostać zintegrowany z innymi systemami klienta np. z CRM w obszarze obsługi kontaktów lub z Systemem Magazynowym (ERP, WMS) w obszarze zarządzania przepływem towaru.